Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 28-08-2018

Numer ogłoszenia

1132129

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można składać:
1) Osobiście lub pocztą: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Ostrowie, 39-103 Ostrów 215.
2) e-mailem na adres: sp*******@o2.plW przypadku złożenia Oferty w formie wiadomości elektronicznej, Oferent składa zeskanowaną Ofertę, tj. komplet zeskanowanych dokumentów spełniających wszelkie wymagania formalno-prawne, tj. np. pieczęcie, podpisy. Jednocześnie Zamawiający, w przypadku wybrania Oferty, jako najkorzystniejszej, wymaga przedłożenia kompletu oryginalnych dokumentów (przesłanych wcześniej drogą elektroniczną) do Zamawiającego w terminie najpóźniej do dnia podpisania umowy.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

sp*******@o2.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Andrzej Ziajor

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

17 745 17 18,

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 1.IX.2018 r. do 31.VIII.2019 r. na potrzeby OWP w Ostrowie.
Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym – załącznik nr 1, lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do budynku SP w Skrzyszowie, 39-103 Ostrów oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: ropczycko-sędziszowski Miejscowość: Ostrów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie sukcesywnego dostarczenia do kuchni artykułów spożywczych na potrzeby przygotowania posiłków dla dzieci uczęszczających do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 1.IX.2018 r. do 31.VIII.2019 r. na potrzeby OWP w Ostrowie – dla około 20 dziewczynek / chłopców.

Kod CPV

15000000-8

Nazwa kodu CPV

Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Zamawiający informuje, że podane w formularzu ofertowym ilości określają przewidywaną ilość Artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zmiany zamawianej ilości towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby dzieci uprawnionych do korzystania ze Stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, zwiększenie liczby dzieci zrekrutowanych do OWP itp.).

Harmonogram realizacji zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych będzie realizowana w okresie od 1.IX.2018 r. do 31.VIII.2019 r.
Wykonawca dostarczać będzie zamówione artykuły spożywcze do Stołówki w dni robocze w godzinach od 6.00 do 7.00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko. Wykonawca nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego.
Dostawy Artykułów spożywczych następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego, w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

Dostarczane Artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie w następującym zakresie:
a) Ceny jednostkowe produktów wymienionych w formularzach asortymentowo – cenowych mogą ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
b) Ceny jednostkowe produktów wymienionych w formularzach asortymentowo – cenowych mogą ulec zmianie z powodu okoliczności spowodowanych zmianą koniunktury na rynku artykułów żywnościowych. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia, Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej prawidłowo części umowy.
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy także w razie:
a) ogłoszenia upadłości lub likwidacji firmy Wykonawcy,
b) wydania nakazu zajęcia majątku Wykonawcy,
c) utraty uprawnień do wykonywania usług objętych zakresem przedmiotowym niniejszej umowy,
d) naruszania przez Wykonawcę zasad wykonania umowy określonych w § 3 niniejszej umowy pod warunkiem bezskutecznego wezwania do należytego jej wykonania.
Odstąpienie od umowy, winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca wykaże, iż posiada kompetencje w zakresie obowiązującego prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
– Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.);
– Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolnospożywczych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1604 z późn. zm.);
– Rozporządzeniem WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L z 2004 r. nr 139).
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zastosowane kryterium:
– cena oferty – 100 %.
Cena (100%) – liczba punktów, w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej oferty przez cenę oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 100, wg. wzoru:
C
C=( min)100
Cbgdzie:
C- liczba punktów oferty wynikających z kryterium ceny,
Cmin. – cena najtańszej oferty, Cb – cena badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 100 pkt.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy/Oferenci, którzy posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym, tj.: Gmina Ostrów, 39-103 Ostrów 225 / Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Ostrowie, 39-103 Ostrów 215
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami Wykluczeniu podlegają osoby firmy wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający – Beneficjent

Nazwa

GMINA OSTRÓW / PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W OSTROWIE

Adres

39-103 Ostrów

podkarpackie , ropczycko-sędziszowski

Numer telefonu

177451030

Fax

177451030

NIP

8181011358

Tytuł projektu

Przedszkole dla wszystkich

Numer projektu

RPPK.09.01.00-18-0026/17-00
Treść zapytania ofertowego

2018.08.20_zap-ofert-artykuly-spozywcze

Załącznik nr 1

2018.08.20_zal-nr-1-formularz-ofertowy-art-spozywcze

Załącznik nr 2

2018.08.20_zal-nr-2-projekt-umowy-art-spozywcze

 

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1132129

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *