Pod takim hasłem uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w zajęciach z robotyki. Charakterystyczną cechą tych zajęć było odejście od modelu nauczania podającego na rzecz modelu poszukującego.
Zajęcia odbywały się z uczniami klasy I i VI.
Po półrocznej pracy uczniowie:
– uzyskali szerszą wiedzę na tematy związane z programowaniem w języku Scratch, programowali również roboty Lego Wedo 2.0 Lego Mindstorms EV3, zrozumieli znaczenie i specyfikę pracy programisty, konstruktora, elektronika,
– uświadomili sobie potrzebę poszerzania wiedzy w zakresie programowania w związku z zapotrzebowaniem na rynku pracy,
– zrozumieli, że znajomość programowania w rożnych językach i umiejętność algorytmicznego myślenia ułatwia rozwiązywanie problemów i rozwija wiele kompetencji,
– nauczyli się konstruować roboty mobilne oraz odczytywać dokumentacje projektową,
– zwiększyli umiejętność podejmowania decyzji, oceniania i komunikowania się z innymi zgodnie z zasadami netykiety.
Zajęcia będą kontynuowane w kolejnym półroczu. Spotkały się z one z dużym zainteresowaniem ze strony uczniów.

Obraz może zawierać: 2 osoby, ludzie siedzą
Obraz może zawierać: 9 osób, ludzie siedzą

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *